Zapytanie ofertowe
dotyczące dostawy książek do Dziennego Domu Pomocy w Woli Zarczyckiej wydatkowanie środków publicznych w ramach realizacji pt. „Utworzenie Dziennego Domu Pomocy w Woli Zarczyckiej”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Funduszy Europejskich dla Podkarpacia 2021-2017. FEPK.07.18
Kody CPV:
22100000-1: Drukowane książki, broszury i ulotki
Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Fundacja Medyk dla Zdrowia
Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364198276
Ulica: ul. Fryderyka Szopena 1
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-055
Województwo: podkarpackie
Kraj: Polska
Adres poczty elektronicznej: biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: fundacja.medyk.rzeszow.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Lesław Kuźniar
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Dziennego Domu Pomocy w Woli Zarczyckiej
22100000-1: Drukowane książki, broszury i ulotki
Wykaz książek znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Miejsce realizacji:
Dom Pomocy w Woli Zarczyckiej
Powiat: leżajski w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 14 dni od daty zawarcia umowy
Wykaz wymaganych dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą ( załącznik nr 1) zobowiązany jest złożyć:
1. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w
postępowaniu o udzielenie zamówienia
Aktualny na dzień składania ofert dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w
imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał
dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w lit. b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sposób przygotowania oferty, wyjaśnienie treści zapytania:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być złożona według załączonego do zapytania ofertowego wzoru formularza oferty –
załącznik nr 1, wypełnionego czytelnie na komputerze lub nieścieralnym atramentem (bez
dodatkowych dopisków bądź zastrzeżeń).
3. Zaoferowana cena jednostkowa musi być wyrażona, jako cena brutto w złotych polskich, wraz z
kosztami Wykonawcy, wg obowiązujących przepisów na dzień sporządzenia oferty i określać wartość
przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.
4. Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta, jak również wszystkie inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (Załączniki),
muszą być podpisane przez Wykonawcę, zgodnie z wpisem w odpowiednim dokumencie
uprawniającym do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.
6. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym ( e-dowód).
7. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty podpisanej własnoręcznie w postaci skanu podpisanej przez
osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną
w dokumentach rejestrowych, lub przez osobę posiadającą ważne pełnomocnictwo, które należy
dołączyć do składanej oferty.
9. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę
podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu
oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego – zapisu poprawnego.
12. Oferta zostanie odrzucona jeśli jej treść nie będzie odpowiadać treści Zapytania Ofertowego oraz
jeżeli zostawianie złożona po upływie terminu składania ofert.
13. Każdorazowo, w języku polskim, powołując się na numer zapytania ofertowego można kierować
pytania do Zamawiającego na adres Zamawiającego, e-mailem: biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl
14. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania
ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa
wyznaczonego terminu składania ofert.
15. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania
wniosku, o którym mowa w pkt 14 powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może
udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
17. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje na stronie internetowej prowadzonego
zapytania.
18. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić
treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści zapytania ofertowego Zamawiający udostępnia
na stronie internetowej.
19. Oferta powinna zawierać:
1. Dane teleadresowe firmy – numer NIP , REGON firmy itp.
2. Wskazanie osoby do kontaktu w sprawie oferty (numer telefonu i e-mail).
3. Proponowaną cenę brutto za realizację zamówienia.
20.Oferta złożona przez wykonawcę nie jest ofertą w rozumieniu KC.
Kryteria oceny oferty:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu na następujące kryterium.
CENA – 100%
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów
(100%=100 pkt) wyliczonych na podstawie ustalonej wagi punktowej:
3. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższych
wzorów:
4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Nr kryterium | Wzór |
1 |
W kryterium „Cena” zostanie zastosowana następująca
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrą i słownie. |
5. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzyma identyczną ilość punktów, Zamawiający
przeprowadzi dogrywkę cenową z tymi Wykonawcami.
6. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą ocenę.
Sposób, miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę należy przygotować w wersji elektronicznej i przesłać odpowiednio drogą e-mailową na
adres biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl
Otrzymanie oferty zostanie potwierdzone niezwłocznie w e- mailu zwrotnym.
W tytule wiadomości należy wpisać: OFERTA na dostawę książek do Dziennego Domu Pomocy
w Woli Zarczyckiej
W przypadku braku ww. danych w tytule wiadomości, zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym
terminem otwarcia lub nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
3. Preferowana ważność obowiązywania oferty (termin związania ofertą) – Oferta powinna
obowiązywać przynajmniej 30 (trzydzieści) dni, przy czym bieg terminu rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
4. Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 18 października do godziny 10.00
5. Termin otwarcia 18 października o godzinie 10.30
Inne postanowienia zapytania ofertowego:
1. Badanie ofert
1) W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający poprawia w ofercie:
✓ oczywiste omyłki pisarskie,
✓ oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
✓ inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapisami niniejszego zapytania
ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
2. Zamawiający odrzuci ofertę
1) Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu.
2) Treść złożonej oferty nie odpowiada warunkom postępowania.
3) Oferty złożone po terminie
3. Zamawiający unieważni postepowanie
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym
jego etapie bez podania przyczyny, o czym poinformuje niezwłocznie wszystkich Oferentów.
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne
roszczenia w stosunku do Zamawiającego”.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w sytuacji,
kiedy cena za wykonanie zamówienia jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający może
przeznaczyć na realizację zamówienia.
Informacje o wyborze oferty:
1. Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Oferentów o wyniku postępowania.
2. Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie prowadzonego
zapytania
Informacje końcowe:
- 1. Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania
Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na
lata 2021 – 2027.
2. Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy konieczność
wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy. Zmiany umowy będą mogły dotyczyć w szczególności terminu,
zakresu i wielkości zamówienia.
3. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień
publicznych. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Medyk dla
Zdrowia do zawarcia umowy. Fundacja Medyk dla Zdrowia może odstąpić od podpisania
umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
5. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia
Zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. Ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016 Nr 119, s. 1) zwanego dalej RODO,
Zamawiający informuje iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Medyk dla Zdrowia z siedzibą
Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów, nr tel. +48 509891007, adres e-mail:
biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu
+48 509891007 lub poprzez e-mail: biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl w każdej sprawie
dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniem tych danych.
2. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki,
o których mowa art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c i lit. f RODO – dane osobowe są niezbędne dla
przeprowadzenia postępowania w przedmiocie zawarcia umowy, realizacji zapisów
zawartych w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, a
także ustalenia, dochodzenia, obrony przed roszczeniami.
3. Pani/Pana dane osobowe pochodzą ze złożonej oferty w postępowaniu, i ich zakres obejmuje
dane zawarte w złożonej ofercie .
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, uczestniczące w
przeprowadzeniu postępowania, podmioty świadczące usługi informatyczne oraz podmioty
uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest dobrowolne, przy czym brak ich podania uniemożliwi udział w
postępowaniu.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
– prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO);
– prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO);
– prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (na podstawie art.
18 RODO);
– prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO),
– prawo do usunięcia danych osobowych (na podstawie art. 17 RODO)
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO