Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego, dostawa montaż i ustawienie wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych dla Całodobowego Domu Opieki w Dębicy
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji
05-08-2019
Termin składania ofert
do dnia 19-08-2019
Numer ogłoszenia
1199271
Status ogłoszenia
- W treści „Zapytanie ofertowe na adaptację” w pkt IX ppkt 9 jest:
„Oferta na dostawę montaż i ustawienie wyposażenia meblowego, dostawy montaż i ustawienie wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych dla Całodobowego Domu Opieki w Dębicy Nie otwierać przed: 14.08.2019 r. przed godziną 10:00 ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDO/D/ 1/2019.
oraz zawierającej nazwę i adres Wykonawcy
Zamawiający zmienia treści zapytania ofertowego z pkt IX ppkt 9 na: Oferta na dostawę montaż i ustawienie wyposażenia meblowego, dostawy montaż i ustawienie wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych dla Całodobowego Domu Opieki w Dębicy Nie otwierać przed: 19.08.2019 r. przed godziną 10:00 ZAPYTANIE OFERTOWE
nr CDO/D/ 1/2019.
oraz zawierającej nazwę i adres Wykonawcy
- W treści „Zapytanie ofertowe na adaptację” w pkt IX ppkt 11 jest:
Ofertę należy Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów w terminie do dnia 14.08.2019 r. do godziny 09:00 osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
Otwarcie nastąpi w dniu 14.08.2019 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów
Zamawiający zmienia treści zapytania ofertowego z pkt IX ppkt 11 na:
Ofertę należy Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów w terminie do dnia 19.08.2019 r. do godziny 09:00 osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
Otwarcie nastąpi w dniu 19.08.2019 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów w terminie do dnia 14.08.2019 r. do godziny 09:00 osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
Otwarcie nastąpi w dniu 14.08.2019 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów
Ofertę w wersji papierowej należy złożyć w kopercie, opatrzonej napisem zgodnie ze wzorem:
„Oferta na dostawę montaż i ustawienie wyposażenia meblowego, dostawy montaż i ustawienie wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych dla Całodobowego Domu Opieki w Dębicy
Nie otwierać przed: 14.08.2019 r. przed godziną 10:00
ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDO/D/ 1/2019.
oraz zawierającej nazwę i adres Wykonawcy
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego, dostawa montaż i ustawienie wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych dla Całodobowego Domu Opieki w Dębicy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie częściowe nr 1
Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego.
Zadanie częściowe nr 2
Dostawa, montaż i ustawienie wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych.
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawcy mogą składać oferty na jedno lub więcej zadań częściowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie nie gorszych parametrów funkcjonalnych.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
3319210-0 – Łóżka do użytku medycznego
Harmonogram realizacji zamówienia
Dostawa, montaż i ustawienie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego na terenie Dębicy instalacja w siedzibie zamawiającego ( Dębica) oraz przeszkolenie w zakresie użytkowania jeżeli jest to wymagane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Załączniki
- Załącznik nr 4 Wzór umowy
- Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych
- Załącznik nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
- Zapytanie ofertowe
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Dodatkowe warunki
Warunki zmiany umowy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z wzorem Zamawiającego (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).
Forma dokumentu: Oryginał - Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego). Forma dokumentu: Oryginał
- Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczonej za zgodność z oryginałem. - Opisy oferowanego mebli zawierający parametry techniczne np. foldery, karty katalogowe.
Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zamówienia uzupełniające
Ocena Oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu na następujące kryteria:
CENA – 80%
GWARANCJA – 20% - Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów (100%=100 pkt) wyliczonych na podstawie ustalonej wagi punktowej:
- Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższych wzorów:
- Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Zadanie częściowe nr 1,2,
Nr kryterium Wzór- W kryterium „Cena” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
– Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof – cena podana w ofercie - W kryterium „długość okresu gwarancji jakości” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
– 24 miesiące – 0 pkt.
– 36 miesięcy – 10 pkt.
– 48 miesięcy – 20 pkt.
Jeżeli wykonawca zaproponuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 48 miesięcy, to do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji jakości 48 miesięcy, a w umowie zostanie uwzględniony okres gwarancji jakości zadeklarowany przez wykonawcę w ofercie.
Minimalna długość okresu gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, to do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji jakości 24 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w umowie z wykonawcą.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów.
- W kryterium „Cena” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
Wykluczenia
a. uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Fryderyka Szopena 1
35-055 Rzeszów
podkarpackie , Rzeszów
Numer telefonu
Fax
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Informacja o wybranym wykonawcy
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Kogar Meble biurowe Arnold Kogut
ul. Kotuli 92
35-122 Rzeszów
Data wpłynięcia ofert: 19.08.2019r.
Cena ofert: 32 000,00 złZadania unieważnione:
Zadanie nr 2 Dostawa, montaż i ustawienie wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych
Uzasadnienie unieważnienia:
Kwota oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na zrealizowanie zamówienia.