ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczące: Świadczenie usług pralniczych na potrzeby całodobowego Domu Opieki w Mielcu –Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.
DATA PUBLIKACJI
12.05.2021
KODY CPV:
98311000-6 – Usługi odbierania prania
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Całodobowego Domu Opieki w Mielcu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu zostaną odrzucone.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę w wersji papierowej należy złożyć w kopercie, opatrzonej napisem zgodnie ze wzorem: „Oferta na Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Całodobowego Domu Opieki w Mielcu”
Adres Zamawiającego:
Fundacja Medyk dla Zdrowia
Fryderyka Szopena 1 35-055 Rzeszów
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr. CDO/M/6/2021
oraz zawierającej nazwę i adres Wykonawcy
Ofertę można przygotować również w wersji elektronicznej i przesłać odpowiednio drogą e-mailową na adres biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl. W tytule wiadomości należy wpisać: Oferta na Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Całodobowego Domu Opieki w Mielcu”
- Oferta zostanie odrzucona jeśli jej treść nie będzie odpowiadać treści Zapytania Ofertowego oraz jeżeli zostawianie złożona po upływie terminu składania ofert.
- Preferowana ważność obowiązywania oferty (termin związania ofertą) -Oferta powinna obowiązywać przynajmniej 30 (trzydzieści) dni, przy czym bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Fundacja Medyk dla Zdrowia
- Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów w Sekretariacie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub przesłać e-meilem w terminie do dnia 19.05.2021r. do godziny 10.00. Otwarcie nastąpi w dniu 19.05.2021 r o godzinie 10.02
- Każdorazowo, w języku polskim, powołując się na numer zapytania ofertowego można kierować pytania do Zamawiającego na adres Zamawiającego, e-mailem: biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Sukcesywnie do dnia 31.12.2022r. od dnia podpisania umowy
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania.
- Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zrozumiale i czytelnie napisane komputerowo lub nieścieralnym atramentem.
- Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, lub przez osobę posiadającą ważne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do składanej oferty
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERTY, ICH ZNACZENIE I SPOSÓB OCENY
Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane będą następujące kryterium
- Cena 100%
Ocena złożonych ofert w zakresie kryterium „Cena” zostanie dokonana na podstawie podanej przez Wykonawcę całkowitej ceny brutto. Oferty zostaną ocenione przy zastosowaniu poniższego wzoru:
cena najniższa
Liczba pkt. oferty ocenianej =Kc = ——————————– x max liczby punktów
cena oferty ocenianej
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrą i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrą, a podaną słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie.
BADANIE OFERTY
W toku badania i oceny ofert Zamawiający w pierwszej kolejności dokona rankingu złożonych ofert na podstawie kryteriów oceny ofert, a następnie dokona badania oferty najkorzystniejszej. W przypadku gdy oferta najkorzystniejsza będzie podlegała odrzuceniu, proces badania ofert zostanie przeprowadzony w stosunku do kolejnej oferty w rankingu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapisami niniejszego zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
ZAMAWIAJACY ODRZUCI OFERTĘ
- Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu.
- Treść złożonej oferty nie odpowiada warunkom postępowania.
- Oferty złożone po terminie
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, o czym poinformuje niezwłocznie wszystkich Oferentów. Unieważnienia postępowania w sytuacji, kiedy cena za wykonanie zamówienia jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
TERMINY PŁATNOŚCI
- Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT i po dokonanym przez Zamawiającego bez zastrzeżeń odbiorze przedmiotu umowy za dany miesiąc.
- Termin zapłaty faktury wynosi 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury VAT wraz z protokołem.