ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczące: Dostawa sprzętu AGD, RTV i wyposażenia kuchennego, dla Całodobowego Domu Opieki w Mielcu – Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych
DATA PUBLIKACJI
22.03.2021
KODY CPV:
39700000-9 -Sprzęt gospodarstwa domowego
32000000-3 – Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz
lub aparatura powielająca
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu AGD, RTV i wyposażenia kuchennego, dla Całodobowego Domu Opieki w Mielcu, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu zostaną odrzucone.
- Gwarancja na oferowany sprzęt minimum 24 miesiące.
- Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- Do oferty należy dołączyć szczegółową wycenę zawierającą ceny jednostkowe brutto za poszczególne pozycje składających się na całość zadania wraz z informacjami o nazwie producenta oraz numerami katalogowymi oferowanych produktów
- Do oferty należy dołączyć foldery lub opisy dla wszystkich oferowanych urządzeń produktów, zawierające parametry techniczne oferowanych urządzeń w odniesieniu do opisu przedstawionego przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do zapytania). Każdy foldery lub opis należy oznaczyć numerem pozycji
-
Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Dodatkowe informację:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego ogłoszenia.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego ogłoszenia.
- Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzona w języku polskim, zrozumiale i czytelnie, napisane komputerowo lub nieścieralnym atramentem
- Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, lub przez osobę posiadającą ważne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do składanej ofer
- Oferta powinna zawierać:
- Dane teleadresowe firmy – numer NIP , REGON firmy itp.
- Wskazanie osoby do kontaktu w sprawie oferty (numer telefonu i e-mail).
- Proponowaną cenę brutto za realizację zamówienia.
-
Oferta złożona przez wykonawcę nie jest ofertą w rozumieniu KC.
KRYTERIA OCENY OFERT
Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane będą następujące kryteria:
Cena 100%
Ocena złożonych ofert w zakresie kryterium „Cena” zostanie dokonana na podstawie podanej przez Wykonawcę całkowitej ceny brutto. Oferty zostaną ocenione przy zastosowaniu poniższego wzoru:
cena najniższa
Liczba pkt. oferty ocenianej =Kc = ——————————– x max liczby punktów
cena oferty ocenianej
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrą i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrą, a podaną słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą ocenę.
BADANIE OFERTY
W toku badania i oceny ofert Zamawiający w pierwszej kolejności dokona rankingu złożonych ofert na podstawie kryteriów oceny ofert, a następnie dokona badania oferty najkorzystniejszej. W przypadku gdy oferta najkorzystniejsza będzie podlegała odrzuceniu, proces badania ofert zostanie przeprowadzony w stosunku do kolejnej oferty w rankingu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapisami niniejszego zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
ZAMAWIAJACY ODRZUCI OFERTĘ
- Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu.
- Treść złożonej oferty nie odpowiada warunkom zapytania
- Oferty złożone po terminie
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, o czym poinformuje niezwłocznie wszystkich Oferentów. Unieważnienia postępowania w sytuacji, kiedy cena za wykonanie zamówienia jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
TERMINY PŁATNOŚCI
Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy przygotować w wersji elektronicznej i przesłać odpowiednio drogą e-mailową na adres biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl Ofertę można przesłać również w zamkniętej kopercie oznaczonej: „Oferta na dostawę sprzętu AGD, RTV i wyposażenia kuchennego, dla Całodobowego Domu Opieki w Mielcu,
Adres Zamawiającego:
Fundacja Medyk
Fryderyka Szopena 1
35-055 Rzeszów
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr. CDO/D/4/2021
oraz zawierającej nazwę i adres Wykonawcy
NIE OTWIERAĆ przed 2021-03-30 godz. 09:02
W przypadku braku ww. danych w tytule wiadomości lub na kopercie, zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą elektroniczną lub pocztą kurierską – jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
oferty należy składać na adres e-mail biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl lub w zamknietej kopercie w siedzibie Zamawiającego, Fundacja Medyk ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów do dnia 2021-03-30 do godz. 09:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2021-03-30 o godz. 09:02 w siedzibie Zamawiającego
ZAŁĄCZNIKI
Formularz oferty (zał. nr 1)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 2)
Wzór umowy (zał. nr 3)
Zapytanie ofertowe