Dostawę materiałów do prowadzenia terapii zajęciowej do Całodobowego Domu Opieki w Dębicy
Dotyczące: Dostawę materiałów do prowadzenia terapii zajęciowej do Całodobowego Domu Opieki w Dębicy – wydatkowanie środków publicznych w ramach realizacji projektu „Utworzenie Całodobowego Domu Opieki w Dębicy”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.
DATA PUBLIKACJI:
05.08.2020
KODY CPV:
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest Dostawę materiałów do prowadzenia terapii zajęciowej do Całodobowego Domu Opieki w Dębicy, ul. Kwiatkowskiego 1, Dębica, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu zostaną odrzucone..
- Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w załączniku nr 1 do zapytania zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”. Produkt równoważny wg. zamawiającego to taki, który ma te same lub lepsze cechy jakościowe, funkcjonalne co wskazany w zapytaniu konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. W szczególności jego wydajność nie może być gorsza od wydajności określonej w zapytaniu.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania.
- Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zrozumiale i czytelnie.
- Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, lub przez osobę posiadającą ważne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do składanej oferty
- Do oferty należy dołączyć foldery lub opisy dla wszystkich oferowanych materiałów zawierające parametry techniczne oferowanych materiałów w odniesieniu do opisu przedstawionego przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do zapytania). Każdy folder lub opis należy oznaczyć numerem pozycji
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy przygotować w wersji elektronicznej i przesłać odpowiednio drogąe-mailową na biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl, w tytule wiadomości należy wpisać:
„Dostawę materiałów do prowadzenia terapii zajęciowej do Całodobowego Domu Opieki w Dębicy”
lub Ofertę można przesłać również w zamkniętej kopercie oznaczonej:
„Dostawę materiałów do prowadzenia terapii zajęciowej do Całodobowego Domu Opieki w Dębicy”
Adres Zamawiającego:
Fundacja Medyk dla Zdrowia
ul. Fryderyka Szopena 1
35-055
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr. CDO/D/7/2020
oraz zawierającej nazwę i adres Wykonawcy
W przypadku braku ww. danych w tytule wiadomości lub na kopercie, zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą elektroniczną lub pocztą kurierską – jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
- Oferta zostanie odrzucona jeśli jej treść nie będzie odpowiadać treści Zapytania Ofertowego oraz jeżeli zostawianie złożona po upływie terminu składania ofert.
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Preferowana ważność obowiązywania oferty (termin związania ofertą) -Oferta powinna obowiązywać przynajmniej 30 (trzydzieści) dni, przy czym bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów w Sekretariacie w terminie do dnia 08.2020r. do godziny 10.00 osobiście lub za pośrednictwem emaila. Otwarcie nastąpi w dniu 12.08.2020 r o godzinie 10.02
- Każdorazowo, w języku polskim, powołując się na numer zapytania ofertowego można kierować pytania do Zamawiającego na adres Zamawiającego, e-mailem: biuro@fundacja.medyk.rzeszow.pl jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
7 dni od dnia zawarcia umowy
OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, ICH ZNACZENIE I SPOSÓB OCENY
Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane będą następujące kryterium
- Cena 100%
Ocena złożonych ofert w zakresie kryterium „Cena” zostanie dokonana na podstawie podanej przez Wykonawcę całkowitej ceny brutto. Oferty zostaną ocenione przy zastosowaniu poniższego wzoru:
cena najniższa
Liczba pkt. oferty ocenianej =Kc = ——————————– x max liczby punktów
cena oferty ocenianej
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrą i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrą, a podaną słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie.
BADANIE OFERTY
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapisami niniejszego zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
ZAMAWIAJACY ODRZUCI OFERTĘ
1) Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu.
2) Treść złożonej oferty nie odpowiada warunkom postępowania.
3) Oferty złożone po terminie
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, o czym poinformuje niezwłocznie wszystkich Oferentów.
Unieważnienia postępowania w sytuacji, kiedy cena za wykonanie zamówienia jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
TERMINY PŁATNOŚCI
Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
INFORMACJE KOŃCOWE
- Od rozstrzygnięcia Zamawiającego nie przysługuje odwołanie.
- Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejsza ofertę cenową Zamawiający podpisze umowę na realizację przedmiotu zamówienia, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
ZAŁĄCZNIKI
Zał. nr. 1 Formularz cenowy
Zał. nr. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zał. nr 3 wzór umowy
Zapytanie ofertowe