Usługi przygotowania i dostawy posiłków dla 30 uczestników projektu pt. Utworzenie Całodobowego Domu Opieki w Dębicy
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji
07.02.2020
Termin składania ofert
do dnia 09-03-2020
Numer ogłoszenia
1231785
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
JEST:
3. Przewidywana ilość posiłków nie więcej niż 23 040 (przez posiłek rozumie się zestaw złożony ze śniadania z napojami, drugiego śniadania- przekąski stałe, dwudaniowego obiadu z kompotem, podwieczorku, kolacji z napojem) w okresie realizacji usługi, przy założeniu, iż usługa będzie realizowana w okresie od zawarcia umowy do dnia 31.03.2022r. przez 28/29/30/31 dni w miesiącu, przez 7 dni w tygodniu. Zamówienie obejmuje przygotowanie, serwis, dostarczenie wydanie, śniadania z napojami, drugiego śniadania, dwudaniowego obiadu z kompotem, podwieczorku, kolacji oraz odbiór resztek po posiłkach. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania norm i przepisów dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do: zapewnienia, aby przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłku odbywało się z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności dotyczących wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi, miejscom przygotowania posiłków oraz środkom transportu wykorzystywanym przy realizacji usługi.
ZAMAWIAJĄCY ZMIENIA NA :
3. Przewidywana ilość posiłków nie więcej niż 22 380 (przez posiłek rozumie się zestaw złożony ze śniadania z napojami, drugiego śniadania- przekąski stałe, dwudaniowego obiadu z kompotem, podwieczorku, kolacji z napojem) w okresie realizacji usługi, przy założeniu, iż usługa będzie realizowana w okresie od zawarcia umowy do dnia 31.03.2022r. przez 28/29/30/31 dni w miesiącu, przez 7 dni w tygodniu. Zamówienie obejmuje przygotowanie, serwis, dostarczenie wydanie, śniadania z napojami, drugiego śniadania, dwudaniowego obiadu z kompotem, podwieczorku, kolacji oraz odbiór resztek po posiłkach. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania norm i przepisów dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do: zapewnienia, aby przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłku odbywało się z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności dotyczących wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi, miejscom przygotowania posiłków oraz środkom transportu wykorzystywanym przy realizacji usługi.Zamawiający zmienia treści zapytania ofertowego z punktu IX ppkt 13
JEST:
13. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów w terminie do dnia 17.02.2020 r. do godziny 10.00 osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Termin otwarcia 17.02.2020 r. godzina 10:01.ZAMAWIAJĄCY ZMIENIA NA:
13. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów w terminie do dnia 09.03.2020 r. do godziny 10.00 osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Termin otwarcia 09.03.2020 r. godzina 10:01.Uwaga zmiana formularza oferty. Obowiązuje formularz z dnia 11.02.2020r.
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów w terminie do dnia 09.03.2020 r. do godziny 10:00 osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
Otwarcie nastąpi w dniu 09.03.2020 r. o godzinie 10:01 w siedzibie Zamawiającego, ul. Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów
Ofertę w wersji papierowej należy złożyć w kopercie, opatrzonej napisem zgodnie ze wzorem:
„Oferta na usługę przygotowania i dostawy posiłków.”
Adres Zamawiającego:
Centrum Medyczne MEDYK Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Fryderyka Szopena 1 35-055 Rzeszów
ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDO/D/ 2/2020
oraz zawierającej nazwę i adres Wykonawcy
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
- Śniadanie z napojami 8:00-8:30
- Drugie śniadanie-przekąski stałe 10.30-11.00
- Obiad(dwudaniowy) z kompotem 13:00-13:30
- Podwieczorek 15.30-16.00
- Kolacja 17.30-18.00
- Gorące zupy minimum 83 °C
- Gorące drugie dania i inne gorące posiłki minimum 65 °C
- Surówki i sałatki maksimum 15°C
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
- Śniadanie z napojami 8:00-8:30
- Drugie śniadanie-przekąski stałe 10.30-11.00
- Obiad(dwudaniowy) z kompotem 13:00-13:30
- Podwieczorek 15.30-16.00
- Kolacja 17.30-18.00
- Gorące zupy minimum 83 °C
- Gorące drugie dania i inne gorące posiłki minimum 65 °C
- Surówki i sałatki maksimum 15°C
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
2. Strony ustalają terminy świadczenia usługi cateringowej przez 28/29/30/31 dni w miesiącu, przez 7 dni w tygodniu.
3. Zamawiający, każdorazowo, najpóźniej do godziny 10:00 dnia poprzedniego będzie informował Wykonawcę o konkretnej ilości posiłków w odpowiednich grupach żywieniowych.
4. Posiłki należy dowozić do Dębicy, ul. Kwiatkowskiego 1, siedem dni w tygodniu (w tym święta) uwzględniając poniższe godziny posiłków :
- Śniadanie z napojami 8:00-8:30
- Drugie śniadanie-przekąski stałe 10.30-11.00
- Obiad(dwudaniowy) z kompotem 13:00-13:30
- Podwieczorek 15.30-16.00
- Kolacja 17.30-18.00
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
- 4 dni w tygodniu dostawę minimum 2 posiłków (przez posiłek rozumie się śniadanie lub obiad lub kolację) dziennie w ilości co najmniej 15 sztuk
oraz - przez 7 dni w tygodniu dostawę minimum jednego posiłku dziennie w ilości co najmniej 30 sztuk wraz z odbiorem resztek po posiłkach,
- Zaoferowanie większej liczby usług będzie punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca przedstawi:
- Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
- Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Wymagana forma dokumentu oryginał Dowodami, o których mowa powyżej, są:
- Poświadczenie (referencje) – dokument wystawiony przez odbiorcę świadczenia, na rzecz którego wykonawca zrealizował zamówienie,
- Wymagana forma dokumentów – oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem.
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub
- młodociana, o której mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego lub
- niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub
inna, niż wyżej wymienione, o której mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 roku o zatrudnieniu socjalnym (Dz.U. z 2011 r., poz. 225 ze zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Dodatkowe warunki
2. Dodatkowe wymogi zgodnie z treścią zapytania ofertowego załączoną do niniejszego ogłoszenia oraz wzoru umowy.
Warunki zmiany umowy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
2. Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego).
3. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Wykaz usług – wzór załącznik nr 3 do niniejszego zapytania, wraz z dowodami (referencjami) potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
5. Zaparafowany załączony do niniejszego zapytania ofertowego projekt umowy – załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
6. Oświadczenie o spełnieniu aspektu społecznego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena 60 %
2. Doświadczenie wykonawcy 20 %
3. Ilość osób zatrudnionych do realizacji zamówienia spełniających aspekt społeczny 20 %Nr kryterium Wzór
a) Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
– Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof – cena podana w ofercie
b) Doświadczenie wykonawcy rozumiane jako wykonanie usług opisanych w części IV pkt a) ppkt 1 niniejszego zapytania:
2 usługi – 0 punktów
3-4 usługi – 10 punktów
5 i więcej usług – 20 punktów
Wykonawca udokumentuje zrealizowanie usług wykazanych na to kryterium w sposób opisany w części IV pkt a ppkt 2 niniejszego zapytania.
c) Ilość osób zatrudnionych do realizacji zamówienia spełniających aspekt społeczny:
1 osoba – 0 punktów
2-4 osoby – 10 punktów
5 i więcej osób -20 punktów
Ocena zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego, oraz oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do zapytania.
Wykluczenia
a. uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Fryderyka Szopena 1
35-055 Rzeszów
podkarpackie , Rzeszów
Numer telefonu
Fax
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Informacja o wybranym wykonawcy
Status
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ul. Tarnowska 107
35-502 Rzeszów
data wpłynięcia 09.03.2020 godz. 09:55
za cenę: 1 006 652, 40 zł